22 februari 2008

Nästa vecka blir det nog inte mycket bloggat

Nästa vecka är det plenifritt i riksdagen, men inte betyder det att man inte har fullt upp.

  • Måndag: Svenska Kyrkan anordnar panelsamtal i Bergsjön om integration.
  • Tisdag: Gröna Studenter i Värmland har inbjudit mig för att prata EU på Karlstad Universitet.
  • Onsdag: Democracy Movement arrangerar en manifestation mot att Gordon Brown beyter vallöftet om en folkomröstning om EU-grundlagen och jag ska föreläsa om läget i Sverige.
  • Torsdag: Frihetsfronten har bjudit in mig på ett möte i Stockholm för att prata EU. Jag tror aldrig att jag har föreläst någonstans där folk kan köpa öl i pausen förut. Spännande.
  • Fredag: Veckans lugnaste dag. Men Mp-Göteborg och Väst har inflyttningsfest på nya kansliet, och jag och min kollega Lage har fått order om att vara roliga.

En inte allt för vild gissning är att bloggen kommer att ligga i träda

Inga kommentarer: